Popularne posty

piątek, 27 kwietnia 2012

Spodenki DIY

W tym sezonie modne są w szczególności spodenki DIY  , chyba wiecie o czym mówię :) 

Możemy je dostać w każdym kolorze , z różnymi dodatkami (cekinami , ćwiekami ) flagą i wiele więcej . Niżej macie przykładowe spodenki DIY . Jeżeli chcecie żebym zrobiłam notkę o wykonaniu takich spodenek piszcie w komentarzach :) .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zapraszam również na moją aukcje , gdzie sprzedaję własnoręcznie robione szorty DIY

 

http://allegro.pl/spodenki-diy-rodi-r-36-38-s-m-i2308170227.html

6 komentarzy:

  1. Ja poluję na okrągłe ćwieki do takich spodenek, ale jak na razie nic nie udało mi się znaleźć.

    Zrobiłam sobie granatowe, ale bez ćwieków to nie to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj na allegro :) . Lub w sklepach z metalowymi dodatkami . Czasami nawet u szewca mogą być ; )

      Usuń
  2. DODAJ JAK ZROBIĆ! PROSZĘ,PROSZĘ.. ALBONAPISZ DO MNIE NA GG:23006222

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne efekty .
    tak jak poprzedniczki szukam ćwieków, teraz bardzo ciężko by je dostać ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Och błagam abyś dodała jak zrobić coś takiego jak na obrazku nr.14 Proszę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiego jeszcze efektu nie próbowałam :)
      ale patrząc na to zdjęcie wydaje mi się że będziesz potrzebować brokatu w takich barwach (najlepiej te takie klejące ) jeżeli nie uda Ci się takich zdobyć to sypki też moze być tylko wtedy przy użyciu kleju . Myśle że wystarczy ozdobić tym brokatem spodenki i już :) W razie problemów pisz na e- mail : wiktoria725@gmail.com

      Usuń