wtorek, 24 kwietnia 2012

Recenzje kosmetków

Cześć ! :) 

Dzisiejszy post chciałbym poświęcić kosmetykom , a raczej opinii o nich . Mam nadzieję że pomogę wam wybrać produkty odpowiednie dla Was . W telewizji reklamują masę upiększaczy  , co nie znaczy , że są dobre .Przez ostanie dni testowałam :  lakier do włosów,  piankę i dwa podkłady antybakteryjne .

Może zaczniemy od produktów do włosów  . Niedawno zakupiłam lakier Wellaflex  (WELLA) . Jest przeznaczony do stylizacji włosów na gorąco . Kiedy kręcimy lub prostujemy nasze pasma  jest to idealny preparat .Daje maksymalne utrwalenie . Użyłam go po prostownicy i po lokówce  i powiem że jestem zadowolona . Włosy nie straciły swoje kształtu , nie były sklejone . Wieczorem po rozczesaniu , lakier wykruszył się.  Zdecydowanie polecam !  Myślę, że jest łatwo dostępny w sklepach kosmetycznych , ja np. . zakupiłam go w Rossmannie .

*nie pryskaj lakierem włosów kiedy  jest wilgotno na dworze, włosy potem nie wyglądają dobrze

*jeśli chcesz by włosy miały większą objętość  pochyl głowę  i spryskaj włosy u nasady 

 Cena: 12zł 

 

 

Już od jakiegoś czasu szukałam dobrej pianki do włosów , która poradziłaby sobie z moją fryzurą . Często kręcę włosy na wałki lub prostownicą , niestety po paru godzinach loczki opadają . Stosowałam wiele preparatów , ale tylko jeden przypadł mi go gustu .  Jest to pianka do loków   (Joanna ) – podkreśla loki i ułatwia modelowanie . Można ją stosować na wilgotne włosy, wgniatać ją w poszczególne pasam i zostawić do wyschnięcia lub po prostu wysuszyć. Jak dla mnie ten trik się nie sprawdza , postanowiłam zrobić na odwrót i dało o wiele większy efekt . Najpierw nakręciłam loczki prostownicą ( może być też lokówka , papiloty ) a potem naniosłam piankę na włosy (suche) wgniatając ją w pasma . Gdy nakładałam ją na wilgotne włosy , rano gdy się budziłam włosy były posklejane i nie dało się z nimi nic zrobić . Piankę zdecydowanie polecam , jednak stosujcie się do mojej rady  .  Kosmetyk zakupiłam na allegro , chociaż może znajdziesz ją w dobrych drogeriach .

*nie używaj jej na mokre włosy

*przed użyciem wstrząśnij

*dla uzyskania efektu objętości , pochyl głowę i wgnieć preparat we włosy 

  Cena : 13 zł

Teraz może przejdziemy do kosmetyków  do twarzy . Są to dwa podkłady antybakteryjne w kremie . Pomagają zakryć wypryski lub czerwone miejsca na naszej cerze . Każdy z nich jest w odcieniu naturalnej skóry , ale jak wiemy każdy ma inny kolor skóry . Kremy mają ciemne oraz nieco jaśniejsze odcienie przez co są odpowiednie dla każdego .

Jako pierwszy może…

Antytrądzikowy krem tonujący (ZIAJA).Jest przeznaczony dla cery skłonnej do wyprysków .

Tuszuje nasze niedoskonałość i skóry i nadaje równomierny odcień przy czym poprawia koloryt. Zmniejsza również wydzielanie serum oraz ogranicza rozwój bakterii . Dobrze nawilża skórę i nie zatyka porów .  Nanosimy go na oczyszczoną skórę twarzy , szyi i dekoltu .Polecam !

*Staraj się nie dotykać ubraniami , skóry gdzie naniosłaś krem . Zostawia ślady , tak jak byś ubrudziła się pudrem .

*Rozmieść go równomiernie, ( źle wyglądają  jasne i ciemne plamy na twarzy)

Cena : 7.99 zł


Drugi …

2 w 1 lekki krem + puder antybakteryjny (Under tenty)

Maskuje nasze niedoskonałości  i wyrównuje koloryt skóry . Bardzo dobrze tuszuje zaczerwienia i widoczność porów .Skóra jest nawilżona .Stosować ją na oczyszczoną skórę twarzy  i delikatnie wklepać opuszkami palców.  Ja zakupiłam go w  jaśniejszym odcieniu , chociaż mam ciemną karnację, ale jednak sprawdził się .Jest dostępny w sklepach kosmetycznych w wielu odcieniach .Polecam !

Cena :  12zł 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz